Pinterest claim

ponedeljek, 26. januar 2015

Easter decoration / Flower Eggs

Vmes med ostalim ustvarjanjem počasi nastajajo velikonočna jajčka.
In tako mi je med drugim že skoraj zmanjkalo nežno rumenega in nežno lila filca.
Američani pa zamujajo z novo pošiljko... :(

Že lani sem delala cvetlične jajčke.  2014-easter-decoration-part-2-daffodils
Letos sem vse skupaj nadgradila z novimi cvetličnimi člani :)






Tokrat sem si pri čisto vseh pomagala s šablonami.

Najbolj sem navdušena nad čisto preprosto Nellies šablonco, s katero me je razveselil božiček, in si jo že pridno izposojava s Keti. Tule so njene zadnje čestitke.
S srednjo velikostjo cveta sem urezala cvetne liste narcis.


Tulipani so narejeni z MD šablonco.
Mačehe in male vijola rožice pa z LeaneCreatif šablonami. Te so še lanski pomladni nakup in so narejene predvsem za rezanje filca. In so fenomenalne. :)


Tokrat sem naredila eno fotko tudi sredi ustvarjalnega procesa.


In še to...
Očitno ni prav nič prekmalu za velikonočno ustvarjanje, saj sem prvih nekaj jajčk že prodala.

Etsy Shop:
Visit my Easter shop section
DusiCrafts.etsy.com/Easter


3 komentarji:

  1. Čudovit nabor cvetličnih jajčk. Eni so prav pridni pri nakupovanju - kar naj bo tako, da ti bo posel tekel :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, kako pristni so ti tvoji cvetovi. Zelo lepe so.

    OdgovoriIzbriši