Pinterest claim

sreda, 21. januar 2015

Vrtnice / Roses

Ta teden je spet precej posvečen šopingu. :)
In seveda ustvarjanju novih izdelkov.

Tokrat zgodbica o tem, kako sem naredila pretehtan nakup šablone.


Že nekaj časa me mika nakup dobre šablone za izdelavo vrtnic. Seveda čim večje, ker bodo vrtnice  uporabljena za špange, broške...



Na ebayu sem si že nekaj časa ogledovala šablone od MyFavoriteThings.
Ampak jo imajo v več različnih velikostih. Največja velika 3,5 inchev in nekoliko manjša 2,75 incha.
Ker si nikakor nisem mogla predstavljati kako velika šablona oziroma vrtnica pride iz tega, sem naredila naslednje... Sprintala sem si sliko šablone v velikostih kot so šablone. Nato izrezala iz filca in tako sestavila vrtnice na zgornji sliki (iz nežno lila filca). Všeč? Meni zelo:)
Ker je tole rezanje na roke le nekoliko "tečno", sem šablono tudi že naročila. Ta veliko seveda.




Ko pa sem bila že pri delu, sem na enak način "sprobala" še vzorec šablone MD chinese rose.
Takole pridejo dvojno zvite rdeče vrtnice.
No, tele se pa hitro in enostavno izrežejo na roke.



Kaj pa izdelujem in kaj sem še nakupovala, pa pokažem naslednjič.

PS:
Se spomnite mojega nedavnega posta o mojih naj trgovinah.
V zahvalo mi je Katya poslala tole sporočilo:
"I want to offer 5% discount for your Facebook/blog fans. 
Minimal purchase is 3,60€ (1 felt roll price). 
Promocional code: dusi5 
Discount valid from today 21.01.2015 to 5.02.2015"
In še link do trgovine: UnBonDiaFieltro


7 komentarjev:

  1. o, to pa res lepo, da je ponudila popust in ti si se odlično znašla, da si videla kako vse skupaj zgleda. S temi merami imam sama tudi večkrat težave in zdaj se lahko poslužim tvojega nasveta :) Hvala. Tvoje rože so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrtnice so fenomenalne, prve sicer malo bolj, ker imajo res obliko tapravega cveta. Vendar tudi druge niso švoh, da ne bo pomete :). Še eknrat se je pokazalo da besed ni konj - zelo lepa gesta s strani Katye. Tvoje metode se tudi sama dostikrat poslužujem, saj mi šablona ne pomaga nič, vzorec pa se da uporabiti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepe vrtnice. Meni sta všeč obe obliki :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Kjut ... z veseljem bom poskusni zajček. Barvo še sporočim :-P

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je tudi všeč kako si se znašla in premišljeno kupila. Sama se ponavadi prehitro zaletim v nakup. Rože so čudovite, tako vijugaste kot dvojne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne vrtnice, oboje. In super si se znašla pred nakupom, jaz vedno premalo premislim, žal. Čestitke za popust.

    OdgovoriIzbriši
  7. Šablonca je danes že priletela v moj nabiralnik :)
    Happy jst

    OdgovoriIzbriši