Pinterest claim

petek, 23. september 2016

Christmas ornaments - CC bear

Tokrat sem naredila obesek s CC medvedom.





Tale je narejen malce "na silo".
Zdelo se mi je, da moram narediti en obesek s tem medvedkom in tako razširiti tisto mojo veliko družino obeskov.

Pa je že pred meseci na pol narejen obležal v škatli. Bil mi je pretemen, malce pust.
Danes sem mu dodala mašno in ga dokončala. Še vedno to ni to, ampak vsaj ne leži več v škatli z izrezki.


Prijavljam na aktualni CC izziv
cottagecutz-challenge-6-holiday

No tako... ko sem včeraj pisala tole objavo, me je jezilo, da ne znam narediti boljšega medvedka.
Pa sem šla delat še e nega na belem ozadju.


Tokrat sem naredila obraz bolj po moje in nisem sledila zarezom na šabloni.
Razmaknila sem oči, izpustila obrvi ter mu narisala nasmešek na obraz.
Čisto drug medo :)


9 komentarjev:

  1. Fino si se spomnila, da si žalostnega in betežnega medvedka spremenila v veseljaka..res je bolj prikupen...saj poznaš tisto...KDOR ZNA, ZNA!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj se mi je na prvi pogled zdel čist v redu, le malce otožen:), ko pa sem videla še drugega, vsega nasmejanega, moram priznati, da res lahko kar delaš po svoje:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiii, medek. Sploh ne vem, zakaj se trudiš delat po šimlu, ker imaš itak svoj stil. Šablone bodo kmalu ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale medo je res lep, ampak se tudi meni zdi malce otožen. Tvoja izvedba je boljša. Dobro si ga "našminkala". :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau, kjut na kvadrat. A veš, da mi je tvoj "predelana" izvedba še bolj všeč kot original. Le tako naprej in čim več takšnih.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta medo je res cart in kako mu paše na obesku ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Razlika je res očitna. Všeč mi je, ker se nisi vdala in si iskala drugačno izvedbo. Zelo ljubko.

    OdgovoriIzbriši
  8. meni sta obe verziji zelo cart, nasmejani pa je še bolj prikupen.

    OdgovoriIzbriši
  9. Res je s tvojimi popravki veliko bolj simpatičen. Svetla podlaga mu tudi paše :). Lp

    OdgovoriIzbriši