Pinterest claim

ponedeljek, 13. julij 2015

Pisan metulj

Ustvarjalni dnevi so kot kaže tu... in tudi barviti so..

Na novo sem se lotila metuljev na obročih za lase.
Stranka si je zaželela pisanega metulja za v lase.


Takole sem zastavila osnovo v preverjenih barvnih tonih (mojih velikonočnij jajčk).

Osnovni metulj sem prerezala na pol, da sem tako nekoliko razmaknila krila.


Tokrat mi "okraševanje" s krogci nikakor ni steklo.
Sem pa uporabila majhne cvetne lističe različnih barv, ki so se dovolj všečno postavili na ozadje.

Nato sem postavila krila na rjavo podlago.
Potem pa sem "morala" vse skupaj spravit še v 3D postavitev z rahlo zavihanimi krili. Se mi zdi, da morajo biti takšni metulji... kot bi želeli vsak čas poleteti...




Naj na tem mestu pokažem moje obstoječe izvedbe metuljev...

Takole zgledajo siceršnji aktualni obroči za lase:

Takole zgledajo moje zdaj že "stare" boške velikih metuljev:



8 komentarjev:

  1. Res zgleda, kot bo ravnokar poletel. Meni so prav vse izvedbe tvojih metuljev všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res dajejo občutek, da bi radi poleteli v širni svet. Krasni so in barviti kot je barvita narava.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je kako lepo so pisani in ta 3D efekt jim res vdahne življenje. tudi stare verzije niso švoh, sploh tista s perlami se mi dopade :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni so, stare in nove verzije :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo luštna nova postavitev, čeprav barve niso ravno moje, saj veš :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vsi metuljčki so v svoji prhutavosti in barvitosti zelo lepi. Glede barve - "vsake oči imajo svojega malarja", zato ni skrbi, da ne bi vsak našel svojega lastnika. Si se pa kar našivala na teh drobnarijah:)
    Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasen izbor čudovitih pisanih metuljev. Super so. Lp

    OdgovoriIzbriši