Pinterest claim

četrtek, 13. april 2017

XL Easter Bunny Candy Holder Ornament - pink and grey

Tokrat pa bolj dekliška opcija XL Velikonočnih okraskov.



Tokrat Sizzixovi zajčki, ki pa so rabili kar nekaj korekcij. Ampak kjer je ideja, je tudi način za izvedbo.
Ko sem dobila idejo za uporabo tehle zajčkov ( le kje drugje kot pri Ketinem paketu).
sem najprej mislila, da bom naredila barvne izvedbe podobne kot pri tistih manjših zajčkih, ki jih lahko vidite nekaj objav nazaj.

Pa me je ob sivem zajčku, ki je moral biti kontrasten rjavi košarici, potegnilo v roza-sivo kombinacijo.


Izdelka sta na koncu morda malce preveč baby-dekliška...
Ampak tolk kjut :)


Sivi zajček na roza podlagi je dobil še mašnico, ker mu je enostavno pasala.
Tisti roza pa se je odločil ostati bolj resen, ker je pač malce starejši

Takole še vsi skupaj s fantovskimi ovčicami.


In še od zadaj, da se vidi žepek in velikost.

Pa še ena za občutek velikosti ( približno 17 x 13 cm ):

Še zadnji komentar stranke, ki je danes prejela naročeno:
"Moj bog, kako je v zivo tole prekrasno! :) Ce ne bi bilo imen, bi jih kar jaz imela!
Zadetek v polno!"

Tole zadevšno sem tudi prijavila v nagradno igro Sizzix-awards

6 komentarjev:

  1. Iiiiiiii, jaaaaa. Cukrčkiiiiii. Moj paket je res super ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. uauuu prekrasno! Sploh nimaš občutka, da so tako veliki. Kapo dol...

    OdgovoriIzbriši
  3. Duši vse čestitke za vse tvoje ideje in izpeljanke iz njih, pa še Katarinca in njene šablone so blizu:). Je pa res, da je vse tako hudo lepo, da je človeku kar težko dati naprej. Se veselim, da bom tudi moje/tvoje kmalu lahko dala naprej. Lep pozdrav in lepe praznike ti želim, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Jej, kakšna mojstrovina. Zelo lepo in enkratno narejeno.
    V veliko veselje tistih, ki jih bodo dobili.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasni so res in jaz bi jih tudi z veseljem imela ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Eh, tole je pa že res preveč kjut.... Ko že človk misli, da je pri tvojih čudovitih izdelkih težko videti še kak tak silen presežek, da ostaneš brez besed.... ti narediš tole.... Fajn prijateljico imaš, ki ima tega zajčka...

    OdgovoriIzbriši