Pinterest claim

petek, 5. avgust 2016

Uhani sovice

Tole CC šablonco mini sovice si je kupila moja sestrica.
Kot kaže jo bom tudi sama morala kupiti prej ali slej. Pa še kakšno drugo verjetno tudi ...

Ker so mi ekstra prisrčne in takšne ravno prav velike, sem se lotila izdelave uhančkov.



Naj pri tem povem, da CC šablonce res niso ustvarjene za filc.
Tiste zarezice, ki so pri izrezkih iz papirja verejtno prav super, so pri filcu in šivanju popolnoma odveč, oziroma delajo obilo preglavic.

Na srečo imajo mini šablonce malo zarez in temu primerno manj težav pri šivanju.




Še ena fotografija mojega ušesa ;)

Uporabljena šablonca
CottageCutz Little Owl scrappingcottage.com/cottagecutzlittleowl

8 komentarjev:

  1. Takšne itsy bitsy teenie weenie sovice, taman za uhančke ;)
    Čudoviti so.
    Ej, pa kako lahko šivaš tako micene stvari?

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo so simpatične. Tudi meni je tale šablona fajn.

    OdgovoriIzbriši
  3. O kako so kjutkane
    sploh te vijolične
    krasni uhančki
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Super luštne in tebi vse čestitke, da te micane stvari sploh spraviš skupaj:) Tvoj "ušetk" je pa tud "fletn":)))) Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  5. vau, res si dobra, da lahko narediš tole čarovnijo iz malih šablonic - le kako ti to uspe?

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštno so tile uhančki in prav pašejo na tvoja ušesa. jaz se jih ne bi spomnila dati na uhančke, čeprav so kot ustvarjene za to. Z veseljem ti še posodim šablonco.

    OdgovoriIzbriši