Pinterest claim

sreda, 16. marec 2016

Spominčice in časopisni papir / gostja craftalnice

Drugič v tem mesecu gostujem pri Craftalnici.
Punce so tudi tokrat pripravile nadvse zanimiv izziv

Izziv #156: ČASOPISNI PAPIR izziv-156-casopisni-papir

Na izdelku morate uporabiti (star) časopisni papir 
kot ozadje ali osrednji motiv.




Prva ideja je bila, da uporabim časopisni papir kot ozadje. In pri tej sem tudi ostala.
Potem sem se nekoliko ukvarjala s tem, kaj bi bil osrednji motiv na voščilnici in komu bi jo namenila. Na koncu pa še s postavitvijo.


Motiv so rožice za  8. marec. Prejemnici pa sta mami/babi in sestra/teta.
Moja superjunaka sta kot vedno poskrbela za notranjost voščilnic.



Se mi zdi, da gredo travniške cvetlice lepo skupaj s časopisnim ozadjem.

Poglejte še kako so se z izzivom spopadle punce iz tima:

18 komentarjev:

  1. Čudovito si upoštevala izziv. Krasni voščilnici sta nastali. Te mini rožice res tako lepo pašejo na to podlago.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiiiii, tale ta druga lepotička je pa MOJA. V živo je še bolj cartig. Čestitam, mislim da sibse spet odlično izkazala kot promotorka mesečbega izziva. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovitiiii sta. Tele šablona je res kjut. Dober nakup!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepi voščilnici, ne bi se znala odločiti za ljubšo barvno kombinacijo. Obe sta krasni!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično si uporabila časopis in te nežne rožice se lepo zlijejo z ozadjem. Sta pa obe barvni kombinaciji všečni. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni sta, zelo sta mi všeč. Manj je več, pa še vedno veliko pokaže.

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštno! Šopki zelo lepo pašejo na časopisni papir in napis je ful lušten.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako luštne rožice si uporabila in kako zelo "pašejo" na časopisno podlago. Pa seveda namen. Super, res.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si obe skombinirala in uporabila časopisni papir.

    OdgovoriIzbriši
  10. čudovita kombinacija ideje, postavitve in barv :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Luštni šopki...diši po pomladi. Lepo si ju sestavila!

    OdgovoriIzbriši
  12. Res gredo lepo s časopisnim papirjem. Šablona mi je všeč, sem najprej mislila da so to šmarnice.

    OdgovoriIzbriši
  13. Obe sta mi všeč, čeprav mi je pa prva vseeno malo bolj.

    OdgovoriIzbriši
  14. Super si se spopadla s časopisnim papirjem. Voščilnici sta čudoviti in travniške rožice res lepo pašejo na časopisni papir. :-) Postavitev mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  15. Lušni voščilnici, šopka odlično zelo pašeta na časopisni papir. Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  16. Iii, Duši, super si ju naredila:)), Krasna šopka na časopisnem ozadju, res lepo, hvala, ker si naša krasna gostja, L:P)

    OdgovoriIzbriši
  17. Lepo si uporabila časopis kot ozadje. Šopka res pašeta gor. :))

    OdgovoriIzbriši
  18. Super si se spoprijela z izzivom. Nastali sta krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši