Pinterest claim

sobota, 17. maj 2014

Krogec na krogec prstan

Kaj vse je možno izdelati iz filca...

Navdih za prstane s krogi sem našla pri Almi in saffy (Unikatni nakit Alma ,Saffy)

Tile krogci mi že nekaj časa niso dali miru.
Pa sem ta teden nujno potrebovala nov kos nakita in ... sem si ga pač izdelala.
Tale slika ni najlepša - se mi je preveč mudilo ;)



Sem se pa malo bolj potrudila s fotkami prstanov, ki so nastali dan kasneje.


Na sivo osnovo sem položila tri ali štiri različno velike krogce. Vsakega izmed njih sem različno "obdelala" z vzorčki. Držala sem se predvsem preverjene barvne kombinacije: vijola, turkizno modra, svetlo zelena. Kakšne druge barve pa verjetno naslednjič...
Za pomočnico sem imela Kati (Keti's projects), ki si je sama sestavila svoj prstan. Ona vedno doda piko na i in pripomore k temu, da so moji izdelki še boljši.






Za povrh sem pa (končno) odkrila še izziv, v katerem si punce želijo videt KROGE.
najlepsi-par.si/ko-inspirira-25/

4 komentarji:

  1. Čudoviti so, ni kaj , ustvarjalnost tudi pri nakitu ne pozna meja. Si me prepričala, da si bom zase naredila enega. Tudi iz filca so lahko elegantni. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, kako zelo so lepi!!! Prav nadvse so mi všeč vsi detajli, postavitev krogov, barve... Super res. Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaaaaaaaaaaa. Jaz sem svojega že prevzela in sem važna ko "hudič". Z veseljem pripomorem s kakšno dodatno idejo. In z velikim veseljem sem tudi poskusni zajček. Imam že lepo zalogo "okrasja" doma zaradi tega :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoje delo je zmeraj dovrseno. Cudoviti so.

    OdgovoriIzbriši