Pinterest claim

sobota, 20. maj 2017

Hand Embroidered Ivory Heart Pillow

Danes si bosta izrekla usodni DA Anita in Dejan.

Tale pouštrček bo del njune poroke.



Ideja za tale srček je nastala februarja, ko sem delala Valentinove srčke.

Prvotna ideja je bila uskladiti osnovno barvo z nevestino obleko ( ivory /champagne ) in vezene ali prišite rožice z barvo cvetja oziroma barvo naprstnih šopkov ( svetlo lila ).
Kombinacija pa nikakor ni zaživela. 

Je pa zato nastala bolj nežna varianta ivory na ivory. Rožice v isti barvi kot podlaga. In vezenje z ne preveč vpadljivim sukancem v temno bež barvi.
Hvala sestrici za pomoč pri tem finiširanju.






Rezultat je nič manj kot vrhunski. Tokrat pa res ne morem biti skromna.

5 komentarjev:

  1. O, čudovit srček je, verjetno je imel na poroki pomembno nalogo: nošnjo prstanov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A sem pozabila napisat, da gre za blazinico, ki bo nosila dva zlata prstana.
      Hvala Martina. :)

      Izbriši
  2. Vau, kako je čudovit in fantastična barvna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Duši ena sama prefinjenost in eleganca, nadvse sem navdušena. Mi je prav žal, da te nisem poznala takrat, ko se je možila moja mlajša, bi sigurno pri tebi naročila tak srček (seveda se ve, da so namenjeni prstanoma, tudi če nisi napisala:). Ampak boš pa naredila za mojo zlato poroko:)))). Pozdravček k tebi in tvojim, Andreja

    OdgovoriIzbriši