Pinterest claim

sobota, 16. april 2016

MD Baby Card

Kot kaže imam naval papirčkanja.
Pričakovana posledica četrtkovega druženja ;)

Tokrat sem se pridružila izzivu pri MD.
Tam želijo otroško-baby voščilnico, ki mora vsebovati tudi živalski motiv. Po možnosti eno od Eline živalic, ki jih pa jaz naravnost obožujem in sem si že nahrčkala kar nekaj šablonic.






Tele vijolični odtenki so spet malce ponagajali mojemu "trotl" fotoaparatu.
A upam, da so vsaj približno ujete prave bave.
Čudoviti nežni odtenki lavande.

Tokrat je vse od MD. Tudi vzorčasti papir.
set-papirjev-md-a5-set-32-la-provence

Prijavljam na aktualni izziv pri MD
mariannedesign.blogspot.si/2016/04/challenge-151
Dodajam še MD izziva
mariannedesigndivas.blogspot.si/2016/04/challenge-4-anything-goes-with-3-or
mariannedesignkreadivas.blogspot.si/2016/04/challenge-21-alles-geht-mit-marianne

  

  


25 komentarjev:

  1. Very pretty Dusi.
    Thank you for joining our challenge

    Kind Regards
    Anita
    MDblog

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti in tvoj filc delata čudovite stvari.

    OdgovoriIzbriši
  3. iiijoj kako je cart :-)) Všeč so mi barve in vse kar si dala nanjo, filc srnica pa je prav posebna.

    OdgovoriIzbriši
  4. U, kako je lepa!! papir, srnica, črkice, prelepa res.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bambiji so že v resnici topli in prikupni, če pa so na voščilnici še iz filca, je toplina podvojena. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. In tudi tvoje voščilnice so tako lepe kot vse, kar sešiješ in kar oživi pod tvojimi prsti. Sem jih občudovala že v prejšnjih objavah in ohala in ahala :))

    OdgovoriIzbriši
  7. O kako luštna voščilnica in ta bambi je res še bolj topel in mehak, ker je iz filca. Zelo lepo si vse skombinirala in te črke so mi vedno bolj všeč. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  8. Very nice card!
    Lovely little deer with butterfly's.
    Thank you for join us.
    Best regards,
    Jen.
    MD Blog.

    OdgovoriIzbriši
  9. Te tvoje filcane voščilnice so vedno top...

    OdgovoriIzbriši
  10. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge md

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiiiija, lepa lepa. Vzela nežna in mehka. Ampak bambiju se na naslovnici knjige metuljček na repka usede, tale mali bež metuljček je pa že odletel.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A veš, da sem ga hotla postavit na repek. Ampak se moj superjunak, ki mi je pomagal, ni strinjal.

      Izbriši
  12. Vijolična trdovratna za fotografiranje, kot vedno :) Ampak je pa zelo lušna in všeč mi je, da si uporabila drugačne barve za bambija.

    OdgovoriIzbriši
  13. So very cute!
    Thanks for joining
    Wybrich
    DT MDchallenge blog

    OdgovoriIzbriši
  14. O, prav srčkana je. Vijola ji zelo lepo pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  15. What a lovely baby card with all these pretty MD goodies, love the felt deer :).
    Good luck at Marianne Design Divas, hugs Blankina

    OdgovoriIzbriši
  16. A beautiful card!
    Thank you for joining our challenge.
    Kind regards, Marleen
    MD challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  17. Very nice card !!!
    Thank you for joining us.

    Mieke, MD Challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  18. Nice card! Thanks for joining us at MDchallenge!
    Boukje.

    OdgovoriIzbriši
  19. Nice babycard!
    Thank you for joining our challenge.
    Greetings Elie
    DT MD challenge blog

    OdgovoriIzbriši
  20. Heel lief gemaakt!
    Leuk dat je meedoet.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    OdgovoriIzbriši
  21. So cuthe! I love this colour combo :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    OdgovoriIzbriši