Pinterest claim

sreda, 27. januar 2016

Easter decoration / peach orange embroidery egg

Pred kakšnim tednom sem imela nekaj super dni, ko sem ustvarjala velikonočna jajčka v rdečih in rožnatih odtenkih in je vse kar sem vzela v roke super uspelo.
Takoj naslednji dan sem vzela v roke še marelično oranžne odtenke. A ustvarjanje nikakor ni steklo tako kot bi si želela.
Ta sicer dokaj nežna oranžna barva je bila za moja cvetoča jajčka vseeno premočna.

Je pa nastala tale ekstra dekorirana jajčka...

Že malce na meji preveč dekorirane... ampak sem na koncu bila kar zadovoljna.

In tule še v kombinaciji že z obstoječima okraskoma v marelični barvi


Etsy Shop:
Visit my Easter shop section
DusiCrafts.etsy.com/Easter

12 komentarjev:

  1. iii, kako lepo, sploh pa ta marelična s tremi cvetki ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiijjjjjaaaa. Kakobso luštni vsi trije. Čisto nič ni preveč, ampak ravno prav. Obvladaš sestrica. Občudujem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Duši, prečudovita barva. Tako topla in nežna...sedaj vem, zakaj je danes zunaj tako toplo in sončno... Tvoji izdelki kličejo pomlad.
    Krasno dekorirani jajčki in ne, nič ni preveč okrašeno, meni je prav všeč tako. Krasne drobne pentljice!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušno, lušno. Sploh te mini mašnice so tako cart.

    OdgovoriIzbriši
  5. Men bo verjetno všeč, samo bom prišla raje v živo pogledat ;-) Pepi te pozdravlja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ko bom velika, bodo moji šivi tudi tako natančni in enakomerni... Obožujem vse odtenke oranžne barve. Vsi trije okraski so čudoviti, "pretirano" okrašena jajčka pa je top! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf, kakšni šivi!! pri meni še stroj ne naredi tako natančnih. Čudovito, ravno prav okrašena so. In te lušne mašnice - iiii.

    OdgovoriIzbriši
  8. Popolnost jaz to imenujem. Tvoje roke so res zlate. In tudi voščilnica z vlakom iz prejšnje objave mi je všeč, kljub temu da je monokromatska. Ji da poseben čar.

    OdgovoriIzbriši
  9. O ne, nič ni preveč, prav krasne so!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako ljubko! Prekrasne jajčke vse po vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vsi trije okraski so krasni, tudi ta okrašeni je super lep.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sploh ne bom preveč komentirala, ker je preprosto čudovito. Vse barve in vse tvoje dekoracije so naravnost fantastične:) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši