Pinterest claim

torek, 22. december 2015

Retro avto tudi kot novoletni okrasek

Ja, seveda je moral tudi ta nastati...

V močnem sneženju je tik pred božičem šel iskat smrečico...
Ki jo bo še danes (upam vsaj) pripeljal na naslov ene super ustvarjalke.






Sicer me je tale december čisto povozil. 
Najprej sta bila en za drugim bolna superjunaka. Potem sem zbolela še sama. In ko sem bila že nekoliko bolje, se mi je močno razbolela rama. Dva dni sem bila prepričana, da je do nadaljnega konec z mojim rokodelstvom.
Zdaj je že precej bolje. Sicer še jemljem pain-killerja, ampak normalno funkcioniram.
Ker mi je kot kaže telo reklo, da je čas, da se malo umirim, sem tudi odpovedala udeležbo na lokalnem sejmu. 

Tako, še eno darilce danes dokončam. Napišem še nekaj zadnjih voščilnic.
Potem se pa moram še malo iti božička.

Lepe praznike želim vsem.
Še malo pa bodo tu. Prav tako tudi novo leto.

Čisto čisto na začetku novega leta pa Duši praznuje tudi rojstni dan.
Da to proslavimo tako kot se šika, vam bom naslednji teden pripravila en bonbonček.
Še malo moram natuhtat pravila in pa vsebino... potem pa ga objavim.

Pripenjam v decembersko Tinini galerijo
najlepsi-par.si/galerija-meseca-decembra

7 komentarjev:

  1. Krasni so ti tvoji obeski, navdušena sem nad njimi. Enkrat, ko bom imela zelooo veliko časa in še velikooo več volje, se morda preizkusim in tudi sama sešijem enega preprostega ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšen super obesek. Pravo veselje ga je pogledati. Ja, telo nam velikokrat sporoči, kar sami ne vemo. In ta del leta je za nas ustvarjalke res še posebej naporen in prav je, da si nato vzamemo malo počitka tudi pred ustvarjanjem. Jaz sem že začela z ustvarjalnim dopustom :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Duši, poslušaj se.. Očitno je čas za počitek, sicer boš pregorela. Obesek je krasen, tako kot vsi tvoji, dodelan v nulo in tako precizno zašit.
    Lepe praznike tebi in tvojim, moi

    OdgovoriIzbriši
  4. Telo že ve, kdaj mora zabremzat....v mladosti je drugače, ga lahko še malo zgoljufamo, starejši ko smo, težje je....pa saj to v osnovi vsi vemo, ampak kaj ko se ne damo, ko je pa prepozno, potem se pa spomnimo na to....skratka, drug teden gremo VSE na dopust,....tale avto pa spet pravi cuker. Hvala za čudovito voščilnico, lepe želje ....umirjene praznike ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako, kot pravijo dekleta pred menoj, poslušaj svoje telo! Avtek pa je kjut 100 na uro. :-)) Želim ti lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoj obesek je prekrasen in....da ne govorim o tvoji čudoviti voščilnici. Hvalaaaa :-)

    OdgovoriIzbriši