Pinterest claim

ponedeljek, 30. november 2015

Winter and christmas stockings

Danes vas najprej povabim na catsdraht blog.
Cat večkrat piše objave, kjer pokaže zanimive unikatne izdelke.
Tokrat se je posvetila zimi in v izbor umestila tudi en moj zimski obesek.
catsdraht-dawanda-fundstucke-der-woche-wieder

Pokažem pa še moje vikend šivanje.
Za otroke pripravljam majhne škorenjčke.
Končno sem uporabila BIGZ šablono kupljeno na januarskem znižanju.
In tudi dokončala nekaj izdelkov.


Lotila sem se šivanja jute... in se pošteno namučila.
Ostali škorenčki bodo pa kar lepo iz filca.



9 komentarjev:

  1. Že res, da si se namučila ampak izgled kombinacija juta in filc je pa ubijalsko dober. Kar mal se še namatrej, saj si še mlada in frkotna, jamrala boš lahko takrat, ko boš stara toliko kot sem jaz:-))..........čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaa, sam so pa res top tile iz jute. Všečkam na veliko!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Namučila si se zagotovo z juto, a izgledajo fantastično
    tudi ostali pisani bodo lepi
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojej, kako naj rečem - tile iz jute so top, mislim, da se boš še namatrala, ker so zmagovalna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  5. U, tale kombinacija z juto pa je svetovna! :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako zelo kjut škorenjčki. Tisti iz jute so pa še posebej krasni, ampak verjamem, da ta material ni preveč prijazen za šivanje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasni štunfki....ta kombinacija je zmagovalna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Verjamem, da si se "namatrala" ma so TOP v kombinaciji jute in filca. Saj ne da so ostlai kaj slabši ma prvi so res original :)

    OdgovoriIzbriši