Pinterest claim

torek, 18. november 2014

Christmas cookies/ Božični piškoti

Felt christmas cookie ornaments
Božični piškoti iz filca kot obesek za na jelko.

I combined two of my favorites - fake food and christmas decoration.
Tokrat sem združila dvoje. Meni ljubi fake food in pa božične okraske.




For drawing out the shapes of cookies I used real cookie cutters.
Ker sem želela narediti še kaj več kot le zvezdo in srček, sem za modele uporabila kar prave modelčke za piškote :)






Poskušala sem ostati v osnovni barvah.
Piškotna osnova in bela glazura.
Za pravi praznični pridih pa posip iz drobnih srebrnih sladkornih perlic.

Seveda gre kot po navadi pri meni za filc in sukanec. :)





6 komentarjev:

  1. sem se sprehodila po tvojem blogu in ostala odprtih ust. kako čudovito ustvarjaš, ne morem verjet, kaj vse narediš iz filca. vsaka čast! zares krasno izdelani izdelki.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Res si genij v filcanju - človek postane lačen ko gleda tele tvoje medenjake :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne su mi ove tvoje filc stvarčice.Jako lijepo ih izrađuješ.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi ti so cudoviti in dodelani v nulo.

    OdgovoriIzbriši