Pinterest claim

torek, 2. julij 2013

Felt strawberry obsession

Obsession with strawberries... continues

Jagode so tako lepe, tako dobre in tako lepo jih je izdelovat...

In so v moji delavnici vedno prve za izdelavo...
prve na obeskih za ključe, prve na špangah, prve na uhanih...

Tu je nekaj mojih jagodnih izdelkov, ki so nastali v zadnjem času

Strawberry heart cake by DusiCrafts



Torta v obliki srčka je nastala že pred časom. Zdaj sem ji dodala svečko ter jagode in je nastal prav simpatičen manjši igralni set... ki še čaka na novega lastnika.

Strawberry keychain by DusiCrafts

Jagodni obeski... za ključe in za mobitel... po dolgem času sem spet nekaj naredila tudi zase in že cel teden hodim naokoli z mobitelom v žepu ( pač slaba navada) in binglajočo jagodko.

Strawberry keychain by DusiCrafts


In še moji čisto prvi uhani... seveda jagodni :)
Hvala Keti's projects za sodelovanje pri izvedbi.

Strawberry earrings by DusiCrafts
In da ne pozabim še na okraske za v lase... jagodnim špangicam so se pridružile že jagodne elastike.
Strawberry hairclips by DusiCrafts


Ni komentarjev:

Objavite komentar